Tarieven
Mijn uurtarief is €49,50 incl btw.
Ik werk vanuit Den Helder, boven de 15 km enkele reis reken ik €0,35 per kilometer. Bij een reistijd van meer dan drie kwartier enkele reis reken ik per afspraak €34,90 incl btw, bovenop de reiskosten.
Mocht je erg ver weg wonen dan wordt er een berekening op maat gemaakt. Eventuele parkeerkosten zijn altijd voor jouw rekening. Ondersteuning via whatsapp of email is kosteloos tot 2 weken na het traject.
Je zou kunnen kiezen uit 1 van deze 2 pakketten:
‘Klein Beginnen’
‘Klein Beginnen’ bestaat uit een kennismakingsgesprek, 3 werkafspraken van elk 3 uur en ondersteuning via Whatsapp en/of email tot 2 weken na de laatste werkafspraak.
Dit pakket geeft 10% korting.
Jouw investering in dit pakket bedraagt €400,- incl btw.
Eventuele reistijd, reiskosten en parkeerkosten worden apart berekend.
‘Doorpakken’
‘Doorpakken’ bestaat uit een kennismakingsgesprek, 5 werkafspraken van elk 3 uur en ondersteuning via Whatsapp en/of email tot 2 weken na de laatste werkafspraak.
Dit pakket geeft 15% korting.
Jouw investering in dit pakket bedraagt €630,- incl btw.
Eventuele reistijd, reiskosten en parkeerkosten worden apart berekend.
Dit zijn slechts enkele mogelijkheden, zo kun je bijvoorbeeld ook kiezen voor een combi-traject waarbij een opruimtraject en huishoudmanagement elkaar opvolgen, of je kiest voor 1 werkafspraak om je op weg te helpen. Er is veel bespreekbaar, we kijken altijd naar een vorm van samenwerking die bij jou past.
Eventueel kunnen afspraken ook op zaterdag ingepland worden.
Betaling uit pgb mogelijk.